FEMINGRA™ MEMBANTU MASALAH DALAMAN WANITA TERMASUK SUKAR HAMIL

FEMINGRA™ MEMBANTU MASALAH DALAMAN WANITA TERMASUK SUKAR HAMIL - Assalamualaikum wbt. Hai korang! Dah lama Auni tak share tentang produk kan? Haaa ! Entri kali ni khas untuk korang yang ada masalah dalaman wanita termasuk korang yang sukar hamil. So, senang kata, entri ni khas untuk kaum wanita dan kaum suami yang sayangkan isteri korang.

Secara puratanya, wanita memang mengalami pelbagai masalah dalaman seperti haid tidak teratur, keputihan, dan akibatnya, tidak subur. Semua ini terjadi mungkin disebabkan faktor umur dan gaya hidup. Asasnya, korang perlu bersenam dan jaga pemakanan. Selain itu, boleh consume supplement. Pastikan selamat ya?

Auni ingin perkenalkan produk Femingra™ keluaran dari syarikat Max Well Health Sdn Bhd. Produk ini dijamin 100% diperbuat daripada bahan organik dan mendapat sijil kelulusan dari Kementerian Kesihatan Malaysia. 

FEMINGRA™ MEMBANTU MASALAH DALAMAN WANITA TERMASUK SUKAR HAMIL

Mengandungi pelbagai khasiat didalam satu sachet, ianya membantu untuk meningkatkan libido dan tahap kesuburan wanita dan diperkaya dengan agen peransang hormon terbaik iaitu Pine Pollen. Cerita tentang libido, korang tahu tak libido tu apa?

Libido ini nama lain bagi maksud keghairahan dalam hubungan suami isteri. Nampak tak produk ini lebih kepada fokus tentang hubungan suami isteri? Tapi itu hanya fokus utama. Macam Auni kata tadi, Femingra mementingkan masalah dalaman wanita.

FEMINGRA™ MEMBANTU MASALAH DALAMAN WANITA TERMASUK SUKAR HAMIL

KANDUNGAN BAHAN DIDALAM FEMINGRA
1. BUAH MARKISA
+ Kaya dengan nutrisi, mineral dan vitamin 
+ Tinggi kandungan antioksida 
+ Membantu meningkatkan peredaran darah 
+ Melancarkan pencernaan 
+ Merangsang sistem imun tubuh 
+ Memperkuatkan tulang 

2. PINE POLLEN / DEBUNGA PAIN
+ Mengandungi 8 jenis asid amino penting 
+ Trend terkini dalam Superfood 
+ Agen anti penuaan 
+ Pemulihan keinginan untuk 'bersama'
+ Menyeimbangkan hormon 
+ Mengembalikan stamina & kecergasan 
+ Mencegah penyakit 

3. HORNY GOAT WEED
+ Merangsang libido & daya s*ksual wanita 
+ Menggalakkan aliran darah 
+ Membantu mengimbangi hormon semasa PMS atau menopause 
+ Mengandungi icariin yang membantu mengurangkan gejala menopause 

4. AKAR MACA
+ Afrodisiak yang hebat 
+ Mengimbangi hormon s*ks 
+ Meningkatkan keinginan untuk 'bersama'
+ Perangsang kesuburan wanita
+ Melaraskan gejala menopause seperti panas badan, gangguan tidur, berpeluh ketika malam, dan kemurungan

5. MANJAKANI
+ Mengetatkan tisu dalaman wanita 
+ Menegangkan kulit 
+ Menghapuskan bau di kawasan kemaluan 
+ Membantu menegangkan payudara
+ Terbaik untuk faraj atau prolaps rahim, gejala pendarahan rahim tidak normal, masalah keputihan dan lendiran tidak normal di dalam faraj

6. HABBATUS SAUDA
+ Membantu mengawal pendarahan haid 
+ Mengawal intensiti kitaran bulanan 
+ Mengurangkan masalah penghadaman 
+ Pelembap yang baik untuk kulit & rambut 
+ Mempunyai ciri-ciri anti-radang 
+ Sangat tinggi antioksidan 

7. TRIBULUS TERRESTRIS
+ Meningkatkan prestasi s*ksual dan sensitiviti wanita 
+ Mengawal insomnia, tekanan darah tinggi, cepat marah, dan kehilangan minat seksual 
+ Mengurangkan gejala menopause seperti panas badan, kemurungan & ketidakstabilan emosi 

8. PUERARIA MIRIFICA
+ Melegakan gejala menopause 
+ Merangsang nafsu s*ks 
+ Meningkatkan kelembapan faraj 
+ Meningkatkan saiz payudara 
+ Menggalakkan penghasilan kolagen
+ Memberi kesan awet muda

FEMINGRA™ MEMBANTU MASALAH DALAMAN WANITA TERMASUK SUKAR HAMIL

KENAPA KAUM WANITA PERLU MINUM FEMINGRA?

1. MUDAH HAMIL - Mesti korang dah baca kandungan dan kebaikan setiap bahan organik yang Auni share diatas tu kan? Jadi, kebaikan yang korang dapat adalah kesuburan korang akan semakin meningkat dan peluang untuk hamil pun semakin tinggi. Bukankah kesuburan ini idaman setiap wanita, betul tak?

2. HAID MENJADI TERATUR - Korang percaya tak, ada diantara wanita yang tidak didatangi haid sejak berbulan lamanya. Femingra membantu memperbaiki sistem didalam tubuh badan dan insyaAllah, haid akan kembali dan teratur.

3. LEBIH BERTENAGA - Produk Femingra ini bukanlah hanya untuk wanita berkahwin, tetapi untuk anak dara juga, terutamanya yang aktif bersukan. Femingra membantu untuk mengembalikan stamina yang telah hilang dan membuatkan korang lebih bertenaga.

Walaubagaimanapun, ibu mengandung, yang sedang menyusukan anak dan sedang menerima rawatan, TIDAK DIGALAKKAN untuk mengambil Femingra.


FEMINGRA™ MEMBANTU MASALAH DALAMAN WANITA TERMASUK SUKAR HAMIL

CARA MENGAMBIL FEMINGRA

1. Bancuh sepeket Femingra bersama 120ml air sejuk/suam. (Auni syorkan minum sejuk kalau korang tak biasa minum jamu)

2. Minum sehari sekali sebelum makan pada waktu pagi atau tengahari. Tidak digalakkan minum pada waktu malam. (Pastikan minum ketika perut kosong, ya?)

3. Gunakan secara konsisten sekurang-kurangnya sebulan. Kesan penggunaan dapat dilihat dalam masa 7 hari.

NOTE : Apapun supplement yang korang ambil, jangan lupa minum air kosong banyak-banyak. Lagi-lagi minuman herba macam ini. Korang sangat memerlukan air kosong secukupnya

TESTIMONI DARIPADA PENGGUNA FEMINGRA




BERMINAT UNTUK TAHU LEBIH LANJUT?


INFO FEMINGRA

EMAIL: info@maxwellhealth.com.my
NO TEl: +6012-326 3304

ALAMAT:
MAX WELL HEALTH SDN BHD (1187418-K)
21-1, Jalan Cempaka SD12/2, Bandar Sri Damansara, 
52200 Kuala Lumpur, Malaysia.

6 comments:

  1. memang betul sangat...femingra boleh membantu pada yg ada masalah hormon...

    ReplyDelete
  2. Wow wow wow... Banyaknye khasiat dia auni. Masalah peyed tak teratur pun boleh diselesaikan ye. Nk try lah. Kot2 syafi boleh dpt adik kan. Hehe

    ReplyDelete
  3. Huhu memang betul stabilkan hormon. Peyed yang kadang awal kadang tak datang langsung lepas amal dia terus konsisten. Alhamdulillah dengan izinNya.

    ReplyDelete
  4. Witwit.. Kaum isteri kena cuba ni..

    ReplyDelete
  5. danger ni. boleh tiap-tiap tahun beranak ;)

    ReplyDelete
  6. Elok untuk stabilkan hormon sebab dari hormon punca penyakit berlaku

    ReplyDelete

Thank you for comment. Do visit me in my next post, ya? :)