DRAMA SYURGA YANG KEDUA EPISOD 42

DRAMA SYURGA YANG KEDUA EPISOD 42 - Vivy bertanya dan mendesak Daniel, siapa yang menjaga Alia. Vivy datang ke hospital melawat Sabrina. kebetulan Syida ada disitu dan dia berasa marah dengan perbuatan Vivy. Vivy meminta kebenaran Sabrina untuk menjaga Alia, namun Syida tidak membenarkannya.

DRAMA SYURGA YANG KEDUA EPISOD 42


Doktor memberitahu Syida dan Sabrina, sakit Sabrina alami berpunca daripada supplement yang Sabrina ambil. Syida mempertahankan pegangannya bahawa Vivy bersalah, namun Daniel dan Daud masih bersangka baik.


Sabrina juga masih bersangka baik dengan vivy, walaupun hatinya masih sedih bila terkenangkan supplement yang dimakan itu, diberi oleh Vivy. Daniel pelik dengan sikap Vivy yang acuh tak acuh dengan Yusuf, sebaliknya lebih mementingkan Alia.

1 comment:

  1. Mommy ada sekali je tengok kat astro prima..jahat noo vivy tu.. tu tak rasa sgt nak tengok...kejam giler ada kawan yg khianat macam tu

    ReplyDelete

Thank you for comment. Do visit me in my next post, ya? :)