LELAKI KERAT IBU SENDIRI

LELAKI KERAT IBU SENDIRI - Setiap hari ada je cerita yang tak best, melibatkan pembunuhan. perkara ini bukanlah terjadi di negara kita, tetapi tetap menjadi pengajaran buat kita-kita jugak. Janganlah gaduh dengan mak sampai membunuh.


Kisah ni terjadi dekat satu daerah Chicago dimana lelaki bernama Brian Peck ni call polis, dia beritahu polis yang mak dia keluar jalan-jalan dengan anjing, tapi anjing je ada, mak dia yang bernama Gail Peck ni, hilang.

So polis melancarkan operasi pencarian besar-besaran dengan menggunakan tron dan helikopter. Pihak polis kemudia menemui 2 buah beg berisi mayat yang sudah dikerat-kerat. 

Timbalan Ketua Polis Elgin, Bill Wolf, berkata ujian DNA telah membuktikan mayat berkenaan ialah Gail dan mereka mempunyai bukti yang mencukupi untuk mendakwa Brian

Sebelum ini, Gail pernah membuat laporan polis kerana Brian mencekiknya dan mengancam untuk membunuh. Perkara itu hanya disebabkan Gail memarahi Brian kerana bermain muzik terlalu kuat.

Hmmm... korang kalau marah mak sendiri, janganlah sampai jadi macam ni. Tak cium bau syurga tau.

Terima kasih sudi baca.

1 comment:

  1. memang macam2 berita sekarang ni. yang banyaknya kes membunuh kan. kat malaysia pon dah banyak sekarang ni...

    ReplyDelete

Thank you for comment. Do visit me in my next post, ya? :)