SINOPSIS DRAMA SYURGAKU (TV3) - Tunsha Ayunie Punya Belog

September 02, 2017

SINOPSIS DRAMA SYURGAKU (TV3)

SINOPSIS DRAMA SYURGAKU (TV3) - Tengah-tengah tengok drama ni, macam best pulak. Lama tak tengok Vanida Imran berlakon. Walaupun Auni rasa Vanida ni berlakon agak kayu, tapi tetap suka tengok dia berlakon. Haihh tahu complain je kan? Kita bukan reti berlakon pun. Mihmih..

SUMBER : MyInfoTaip

JUDUL : SYURGAKU
TARIKH / MASA : Sabtu, 2 September 2017, 9.00 malam
SIARAN : Slot Cerekarama TV3
PENGARAH : Azmi Hata
TERBITAN : Quiara One Production Sdn Bhd
PELAKON : Azhan Rani, Vaneeda Imran, Norlia Ghani, Fimie Don

SINOPSIS SYURGAKU
Awalnya Hisyam adalah seorang anak yang baik. Dia mempunyai seorang ibu yang penyayang. Ibunya sanggup bergadai harta dan rumah pusakanya demi kesenangan Hisyam. Hisyam telah mengembangkan bisnes bersama sahabat baiknya dan dia ada syarikat besar.

Setelah Hisyam berjaya, dia menghantar ibunya ke rumah orang-orang tua dan berjanji akan datang kembali untuk mengambil ibunya. Namun, setelah bertahun, Hisyam tidak kembali. Bukan itu saja, Hisyam memberitahu anak-anaknya bahawa ibunya sudah meninggal dunia.

Walaupun dilimpahi dengan kesenangan hidup, tapi dia menjadi ketua keluarga yang gagal. Isterinya curang dan keluarganya porak peranda.

Serius cerita ni sedih sangat dengan lagu-lagu background yang meruntun jiwa. Sebak dada.

4 comments:

  1. Kebetulan hari ni mmg duduk rumah, tengok tv sambil berblog.. tengok cerita ni tadi. Mmg sedihlah.. lakonan hidup. Mmg terkesan! :)

    ReplyDelete
  2. Tak sempat tengok lagi ni..nanti kita tgk online punye

    ReplyDelete
  3. Lama tak nampak vanida ...
    Eh budak fimie ni pun dah besqr dah ...

    ReplyDelete
  4. Alahai mesti meruntun jiwa tgk cerita ni kan

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.