WANITA MENGGUNAKAN SUSU BADAN UNTUK MEMBUAT BROWNIES -

WANITA MENGGUNAKAN SUSU BADAN UNTUK MEMBUAT BROWNIES - Tak tahu nak gelak atau apa bila baca tajuk kisah ni. Sanggupkan korang makan brownies yang dibuat daripada susu badan? Tanya aku, aku pun speechless. Haha!

Seorang ibu telah menggunakan susu badannya sebagai bahan membuat brownies untuk anaknya jual di sekolah. Si ibu ni pelik kenapa orang ramai jijik sangat bila tahu perkara tersebut. Alkisahnya si ibu ni tak ada masa nak pergi kedai beli susu, so dia guna jelah susu badan dia. Bila pihak ibu-ibu yang lain tahu perkara tersebut, bagi mereka ianya agak menjijikkan.


 Si ibu yang buat brownies ni tak puas hati, dia update dekat status untuk minta pendapat, salah ke dia guna susu ibu untuk buat brownies tu?  Dia juga menganggap bahawa kanak-kanak boleh mendapat nutrisi daripada brownies itu jika menggunakan susu ibu.

Status yang dimuat-turun olehnya selepas itu menjadi viral dan bualan hangat di dalam page Facebook Sanctimommy. Boleh kata hampir 200 komen yang memarahinya dan sangat-sangat tidak setuju dengan perbuatan si ibu itu menggunakan susunya sebagai bahan dalam brownies.

Kesian pulak bila dia kena kecam tapi...... apa perasaan korang?

Sumber : Metro.co.uk & Sanctimommy
WANITA MENGGUNAKAN SUSU BADAN UNTUK MEMBUAT BROWNIES - WANITA MENGGUNAKAN SUSU BADAN UNTUK MEMBUAT BROWNIES - Reviewed by Tunsha Ayunie on July 25, 2017 Rating: 5

12 comments

  1. Bluekk..Kalau buat utk anak sendiri takpelah juga

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau anak sendiri tu okaylah, budak-budak lain pun apa dia tahu? Tapi bayangkan kaum mak-mak yang makan..? haha

      Delete
  2. Adakah kanak-kanak yang makan kek brownies ni akan jadi anak susuan kepada ibu itu. Bagaimana dengan status dalam hubungan Mahram. Hurrmmmm tu mufti jer boleh jawab.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Harap-harap tidak berlaku di Malaysia ni..

      Delete
  3. Speechless juga..!! hahahaahaa.. macam2 hal.. :)

    ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha... harus speechless, susu lembu jugak yang sedap *tetibe*

      Delete
  4. Samalah.. tak tahu nak gelak atau apa. hahahaa.. gelak dulu lah. ops maaf serius tak tahu nak kata apa.. speechless.. 😄

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama... auni masih speechless sampai sekarang.... ^_^

      Delete
  5. Macam2 hal.dah sekarang ni..taoi bukan kat Malaysia.

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.