BUDAK 12 TAHUN DIROGOL AHLI KELUARGA TERMASUK DATUK DAN BAPA SENDIRI!

BUDAK 12 TAHUN DIROGOL AHLI KELUARGA TERMASUK DATUK DAN BAPA SENDIRI! - Sepatutnya gadis seusianya disayang dan dilindungi, tetapi masa depannya dirosakkan oleh 'pelindung-pelindung' yang layak aku panggil sebagai jantan durjana.

Allah... tak boleh bayangkan dan sedih bila membayangkan bila seorang gadis berusia 12 tahun diratah tubuhnya oleh datuk sendiri, bapa sendiri serta tiga orang lagi sepupu dia. Dimanakah akhlak seorang lelaki yang bergelar datuk dan bapa itu?


Suspek pertama adalah bapa dia sendiri yang berumur 40 tahun dimana dia dituduh merogol mangsa sebanyak empat kali. Tertuduh kedua, dan ketiga yang merupakan sepupu mangsa yang berumur 17 hingga 21 tahun yang dituduh merogol mangsa sebanyak tiga hingga empat kali. Tertuduh keempat juga sepupu mangsa telah merogolnya sebanyak lima kali. Tertuduh kelima pula adalah datuk mangsa sendiri yang berusia 72 tahun dituduh merogol mangsa sebanyak enam kali!

Semua tertuduh dituduh mengikut Seksyen 376B Kanun Keseksaan memperuntukkan hukuman penjara hingga 30 tahun dan sebatan jika sabit kesalahan. Mangsa pula ditempatkan bersama keluarga angkat yang dilantik Jabatan Kebajikan Masyarakat.

Hmm.. masa tulis ni, aku rasa sebak sangat. Dia mungkin jadi ketagihan seks seawal usia. Entahlah dunia sekarang. 

Terkilan.
BUDAK 12 TAHUN DIROGOL AHLI KELUARGA TERMASUK DATUK DAN BAPA SENDIRI! BUDAK 12 TAHUN DIROGOL AHLI KELUARGA TERMASUK DATUK DAN BAPA SENDIRI! Reviewed by Tunsha Ayunie on July 28, 2017 Rating: 5

7 comments

  1. Seolah olah dunia terlalu kejam buat budak tu..


    Sadis dan kejam..

    ReplyDelete
  2. Hmm yang sepatutnya melindungi dan menyayangi pun macam tu..tak taula nak cakap apa..

    ReplyDelete
  3. kita sula je pesalah2 tu! Darah daging sendiri pun dibahamnya!

    ReplyDelete
  4. Allah... Mmg speechless bila baca cerita mcm ni. Harapkan pagar, pagar tak boleh harap.. Huh...

    ReplyDelete
  5. terbaca kat dlm newspaper tempoh hari..ish kesian sungguh kat budak tu bila bapa dan datuk pun sama merosakkan masa depan dia..mmg sedih

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.