BARU BERUMUR 7 TAHUN DAH PANDAI MEROGOL - Tunsha Ayunie Punya Belog

July 27, 2017

BARU BERUMUR 7 TAHUN DAH PANDAI MEROGOL

BARU BERUMUR 7 TAHUN DAH PANDAI MEROGOL - Mengucap panjang bila baca kisah ni. Walaupun tak ada anak, tapi tetap laaa boleh bayangkan perasaan kaum ibu dan bapa macam mana bila anak mereka seawal umur 6 tahun sudah dirogol. Dan yang paling mengejutkan, pelaku hanya berumur 7 TAHUN!

Berumur 7 tahun, zaman kita hanya tahu bermain dengan kawan-kawan. Main pondok-pondok ke, masak-masak ke. Kalau main kawin-kawin pun sekadar kawin macam tu je lah. Lepas tu habis situ, takdelah jadi 'adegan' seterusnya.


Kejadian ini berlaku di Malaysia, dimana murid Tahun Satu didakwa merogol murid tadika. Laporan polis telah dibuat oleh ibu mangsa setelah mangsa mengadu kesakitan. Ibunya menemui kesan kemerahan pada kemaluan anaknya itu.

Apabila ditanya, anaknya memberitahu kesakitan itu berpunca daripada perbuatan anak penjaga yang dipanggil sebagai "abang".

Hasil laporan perubatan, ditemui kesan koyakan baru terdapat di bahagian kemaluan mangsa. Kes disiasat di bawah Akta Kesalahan-Kesalahan Seksual Terhadap Kanak-Kanak 2017 .

Kesiannya si mangsa. Gelap terus masa depan dia. Benda macam ni boleh jadi trauma pada kanak-kanak seusia dia. Jagalah anak masing-masing. Tak tahu nak salahkan si pelaku atau ibubapa yang jarang memantau kegiatan anaknya.

Haih~

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.