TUGASAN GEMA GEGAR VAGANZA 2017 PADA MINGGU KE-7 (MINGGU AKHIR)

TUGASAN GEMA GEGAR VAGANZA 2017 PADA MINGGU KE-7 (MINGGU AKHIR) - Aku dah agak dah memang takde penyingkiran sebab semua kumpulan dan solo memang best. Lagipun inikan GGV yang pertama kan? Yang tinggal pun memang jenis bersaing jugak. Konsert Minggu ke-6 pun bagi aku takde yang BOOM sangat cuma aku salute kumpulan Mirwana yang keluar dari kotak nasyid tu. Ehh... kumpulan Hijjaz pun keluar dari kotak diorang jugak semalam tau.


TUGASAN PESERTA GEMA GEGAR VAGANZA 2017
(MINGGU AKHIR)

(PUSINGAN PERTAMA)

MIRWANA
Ya Rasulullah - Raihan

AZMI SAAT
Damai Yang Hilang - Now See Heart

UNIC
Ainul Mardhiah - UNIC

HIJJAZ
Fatamorgana - Hijjaz

HAFIZ HAMIDUN
Nur Kasih - In Team

SAUJANA
Penerang Hati - Sixth Sense & Saujana

(PUSINGAN BATTLE)

AZMI SAAT VS HAFIZ HAMIDUN
MAAFKAN KAMU (Malique & Datuk Jamal Abdillah)

UNIC VS SAUJANA
KALAH DALAM MENANG (Syamsul Yusof & Mawi)

MIRWANA VS HIJJAZ
ALHAMDULILLAH (Too Phat, Yasin, Dali & Dian Sasterawo)

Siapa yang akan menang? Dalam jangkaan aku, kemungkinan besar Hijjaz atau Mirwana. Tapi sekarang Mirwana yang selalu dalam carta diatas. Actually aku peminat UNIC, tapi dari segi persembahan, Hijjaz dengan Mirwana ni antara yang paling bersaing di atas pentas.

Sekian.
TUGASAN GEMA GEGAR VAGANZA 2017 PADA MINGGU KE-7 (MINGGU AKHIR) TUGASAN GEMA GEGAR VAGANZA 2017 PADA MINGGU KE-7 (MINGGU AKHIR) Reviewed by Tunsha Ayunie on May 14, 2017 Rating: 5

No comments

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.