REBUS 'ISTERI' PONDAN SEBELUM BUNUH DIRI - Tunsha Ayunie Punya Belog

May 16, 2017

REBUS 'ISTERI' PONDAN SEBELUM BUNUH DIRI

REBUS 'ISTERI' PONDAN SEBELUM BUNUH DIRI - Aku bila baca sesuatu yang macam ni, aku takut ianya terjadi dekat Malaysia. Walaupun yang terjadi ini melibatkan "pondan", tak mustahil akan berlaku dikalangan wanita dan lelaki jugak.

Kejadian terjadi di Australia apabila polis menerima aduan dari pengurusan apartment Brisbane yang terhidu bau yang sangat busuk.


Awalnya depa ingat kejadian tu semata-mata lawak jenaka holloween, sebelum menyedari yang kejadian itu adalah benar. Suspek adalah Marcus Volke, seorang yang mengidap penyakit mental. Manakala mangsa adalah Mayang Prasetyo.

Marcus Volke telah dituduh membunuh 'isteri'nya itu dan cuba menghapuskan bukti dengan memotong badan Mayang serta merebusnya. Polis menemui darah dilantai serta kaki yang direbus didalam periuk.

Bagaimanapun, Volke telah melarikan diri dari polis dan membunuh diri.

Sadis kan? Korang sebelum kenal seseorang, periksa latar belakang dia. Jangan hensem/cantik sikit, terus tergoda. Orang sakit mental ni jarang tunjuk yang depa ada masalah mental :)

Sekian.

3 comments:

  1. Orang skrg byk yg mental. Tekanan keadaan sekeliling penyumbang utama.

    ReplyDelete
  2. erkk macam-macam betul je orang skrg ni kan

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.