LIRIK LAGU | IAMNEETA : SAKIT (OST MENANTI FEBRUARI) - Tunsha Ayunie Punya Belog

May 03, 2017

LIRIK LAGU | IAMNEETA : SAKIT (OST MENANTI FEBRUARI)

LIRIK LAGU | IAMNEETA : SAKIT (OST MENANTI FEBRUARI) - Jarang dah layan drama TV3 ni sebab kat rumah in law aku tak tengok TV. Berapa minggu ni aku lepak Rawang sebab tak sihat. Lepas tu layan drama Menanti Februari, macam best pulak.

Cerita dia best, lagu pun best. Aku minat gak lagu dari IamNeeta ni sebab suara vokalis dia sangat comel. Sekarang ni asyik nyanyi lagu OST Menanti Februari je.




IAMNEETA - SAKIT

[Verse 1]
Sakit yang ku rasakan
Mengaburi jiwa ini
Dendam yang kau berikan
Cukup di sini

[Chorus]
Mengapa mudahnya
Kau sakiti
Mengapa mudahnya
Kau lukai
Mengapa kejamnya
Kau menghancurkan hati perasaan ini

[Verse 2]
Putih bersih cintaku
Kau racuni hingga mati
Cinta yang kau berikan
Cukup di sini

[Chorus]
Mengapa mudahnya
Kau sakiti
Mengapa mudahnya
Kau lukai
Mengapa kejamnya
Kau menghancurkan hati perasaan ini

[Bridge]
Siksanya hati ini
Kau slalu sakiti
Kau membukakan pintu ini
Namun engkau menusuk ke dalam
Hingga dasar hati
Kau mencabut nadi cinta ini

[Chorus]
Mengapa mudahnya
Kau sakiti
Mengapa mudahnya
Kau lukai
Mengapa kejamnya
Kau menghancurkan hati perasaan ini


Sakit yang ku rasakan..


No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.