SAMPAI HATI... BAYI INI DICAMPAK DALAM API DAPUR OLEH BAPA SENDIRI!

SAMPAI HATI... BAYI INI DICAMPAK DALAM API DAPUR OLEH BAPA SENDIRI! - Dunia sekarang ni, kejam betul. Yang jenis kawin muda ni tahu nak baran je. Takde sikap kesabaran langsung. Bengang pulak aku. Dia ingat anak dia tu anak patung ke nak buat macam tu?


Ada seorang lelaki dekat Jakarta Indonesia, dikenali sebagai Taruna baru berumur 23 tahun. Dia ni tengah lapar gamaknya, isteri pulak tak masak. Dia jadi bengang, terus campak anak dia dekat bara api dapur. Haihhhhhhhhh kejamnya kau! Tak TARUNA langsung! Tapi, Allah melindungi anak dia yang masih bayi itu. Anak dia hanya terjatuh di tepi bara api itu sahaja dan hanya mengalami kecederaan ringan.

Isteri dia Yuni yang baru berusia 20 tahun, telah dipukul sebelum itu sebab tak masak. Geram pulak aku baca. Pasal tak masak je kot. Kau beli lah makanan kat luar atau masaklah sendiri!

Apapun, Taruna telah ditangkap oleh jiran-jiran sebelah rumah. Kes masih dibawah penyiasatan polis. Aku harap dia dipenjarakan. Lapar punya pasal pun sanggup jadi zalim. Herghh!

Sumber - Sinar Harian
SAMPAI HATI... BAYI INI DICAMPAK DALAM API DAPUR OLEH BAPA SENDIRI! SAMPAI HATI... BAYI INI DICAMPAK DALAM API DAPUR OLEH BAPA SENDIRI! Reviewed by Tunsha Ayunie on April 28, 2017 Rating: 5

No comments

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.