Header Ads

PERSEMBAHAN PSIKO DARI ELICA MENTOR MILENIA 2017 MEMUKAU PENONTON !

PERSEMBAHAN PSIKO DARI ELICA MENTOR MILENIA 2017 MEMUKAU PENONTON ! - Aku jarang nak layan Mentor ni sebab aku tak obses sangat. Layan Mentor Milenia 2017 ni pun awalnya pasal Usop, tapi sekarang aku macam nak beralih pada Elica pulak.

Hari ke hari, Elica membuat persembahan yang bagi aku agak all-out jugak. Takde selindung atau takut-takut. Berbanding dengan peserta lain yang bagi aku agak over-confident atau low-confident.


Kalau sebelum ni aku tunggu persembahan dari Usop je, semalam aku tunggu persembahan dari Elica. Meremang bulu roma aku bila dia bawak watak psiko dengan make-up gaya Harley Quinn tu. Dengan lagu match-up Janji Manismu (Aishah) & Obses (Akim & The Majistret), Elica berjaya memukau penonton dan juri. Kita boleh rasa Elica memang seorang yang psiko diatas pentas.

Juri pun dah cakap, Elica ni ada ciri-ciri juara. Hopefully Elica ni sentiasa humble dan tidak terlalu over-confident. All the best Elica !

Sekian.

No comments:

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.