TUAN SUAMI GIGIH TUMBUK DAUN INAI - Monolog Aku Cuma Di Kiri

February 12, 2017

TUAN SUAMI GIGIH TUMBUK DAUN INAI

SUAMI GIGIH TUMBUK DAUN INAI - Jarang kan hari Ahad dapat buat kerja sama-sama. Aku selalu balik Rawang hari Sabtu. Selalunya memang kami buat kerja dekat Rawang je. Jangan kau tanya aku kenapa duduk kat Ampang aku sejenis manusia yang suka bermalas-malasan. Hehe


Rumah kat Rawang ni memang bertenggek pokok inai. Harini mama kemain dia tebang pokok inai tu. Nak buang sayang, so gunakan jela daun inai tu sebaiknya kan?? Setengah mama blend, setengah tumbuk. Harini tuan suami rajin sangat tau ! Dari pagi dia tolong mama, termasuklah tumbuk daun inai mama tu.

Lepas tu nak buat apa? Pakailaaaa kan?? Yang blend tu mama pakai kat rambut, yang tuan suami tumbuk tu kita tempek kat jari la.

Entri santai petang ni, terima kasih sudi baca :)

1 comment:

  1. INAI UBAT HERBA BERKHASIAT TU UTK LUKA2 NLAIN2

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.