SUAMI IBLIS INI MEMASUKKAN KAYU PENCANAI ! - Monolog Aku Cuma Di Kiri

January 14, 2017

SUAMI IBLIS INI MEMASUKKAN KAYU PENCANAI !

SUAMI IBLIS INI MEMASUKKAN KAYU PENCANAI ! - Kejam sangat aku rasa bila seorang lelaki yang seharusnya menjadi pelindung, bertindak keterlaluan macam ni. Apa salah seorang isteri tu? @#$%^&*********** Kenapalah wujud jantan iblis sebegini?

Di Uttarakhand (India), seorang wanita bergelar isteri berumur 38 tahun hampir maut sebab suami dia bertindak kejam dengan memasukkan kayu pencanai ke dalam dubur wanita itu. Alasan suami dia adalah kerana isterinya mandul.

Wanita itu sering diseksa oleh suaminya yang iblis itu. Bukan itu saja, malah dia juga diugut supaya tidak memberitahu sesiapa, jika tidak dia akan dibunuh.


Awalnya, wanita terbabit mengadu sakit perut dan suaminya telah membawa dia ke hospital. Doktor telah menjalankan ujian x-ray tetapi tidak menjumpai sebarang kecederaan di dalam perutnya. Akhirnya sepasukan doktor telah menjalankan pembedahan dan menjumpai sebatang kayu pencanai berukuran 40cm di usus wanita malang itu.

Selepas insiden kantoi tu, suaminya melarikan diri dan pihak atasan  menjalankan operasi untuk menangkapnya.

Tahu pun kau takut. Seksa bini macam kau takde mak pulak kan?? Herghhh!! Aku tak boleh hadam sifat manusia yang tak berperikemanusiaan ni. Bengang!

1 comment:

  1. gile .... tp jenayah seksual ni kat india mmg ganas2 ...india mcm tak hormati wanita je .. tu blm lagi kes rogol lagi tu ....

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.