SINOPSIS TELEMOVIE : LUKISAN CINTA (ASTRO RIA) - Tunsha Ayunie Punya Belog

January 27, 2017

SINOPSIS TELEMOVIE : LUKISAN CINTA (ASTRO RIA)

SINOPSIS TELEMOVIE : LUKISAN CINTA (ASTRO RIA) - Lama tak layan drama best dekat Astro Ria. Selalu sangat layan cerita ulang ntah hape je. Macam takde idea sangat pengarah sekarang. Terlalu banyak adaptasi novel cinta dongeng. Kalau adaptasi dari kisah-kisah rare, seronok jugak nak menonton.

Siapa tak kenal Sharnaaz Ahmad kan? So dia ada buat telemovie sulung yang akan di'hidang'kan di Astro Ria pada 28 Januari 2017 ni. Tak tahulah kisah cinta kali ni macam mana kan? Tapi tetiba aku macam excited jugak nak tengok. Hihi


JUDUL : LUKISAN CINTA
TARIKH / MASA : Sabtu, 28 Januari 2017, 4.30 petang
GENRE : Drama, Romantik
SIARAN : Astro Ria 104 & Ria HD 123
PENGARAH : Sharnaaz Ahmad
TERBITAN : Seven Rainbow Trout Film 
PELAKON : Sharnaaz Ahmad, Nabila Huda, Azhan Rani, Normah Damanhuri, & Mubarak Majid

SINOPSIS
Khairul seorang pelukis jalanan sementara dan Natasha seorang jurugambar. Mereka saling mencintai tetapi malangnya percintaan mereka ditentang oleh bapa Natasha. Alasannya, Khairul lebih memilih kerjaya sebagai pelukis daripada Natasha. Oleh kerana terlalu mencintai Khairul, Natasha sanggup meninggalkan keluarganya dan bernikah secara rahsia.

Satu hari ketika ingin mencuci gambar, asid tersimbah ke mata Natasha dan perkara itu menjadikan Natasha buta. Oleh kerana terlalu sayangkan Natasha, Khairul sanggup berkorban mendermakan matanya pada Natasha.

Satu ketika, 
Jom tonton Lukisan Cinta pada 28 Januari 2017 (Sabtu) pada 4:30 petang.

2 comments:

  1. kehlaz shahnza ahmad since bila jadi pengarah ni. hahaha tunshaa ajim singgah sini!

    ReplyDelete
  2. Petang ni ek.. Nak tengok la..
    Kaklong suka Shahnaz Ahmad dan Nabila Huda berlakon.. ^_^

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.