January 09, 2017

KONDOMINIUM DI LANGKAWI, BILIK 1107 BERHANTU [PART 7]

KONDOMINIUM DI LANGKAWI, BILIK 1107 BERHANTU [PART 7] - Pakcik tu berkeras dia memang tak nampak mereka sepanjang 3 hari tu. Tempat parking yang mereka letak kereta pun katanya tak ada siapa yang parking. 

Dr.Idham bertanya jika pakcik tu kenal dengan makcik yang siram lalang tu, tapi pakcik tu ketawa pulak. Katanya orang gila je siram lalang. 


Mereka fikir jika pakcik itu tak nampak mereka, sudah tentu pakcik jual durian tu nampak. Maka mereka berjalan menuju ke pakcik jual durian. Pakcik durian tu memang nampak tetapi dia merasakan sesuatu yang pelik ketika mereka sampai ke gerainya.

Ada satu bau yang sangat wangi ketika mereka tiba dan bau wangi itu masih kekal ketika mereka pulang...... Perkara terhenti di situ dan hanya menjadi tanda tanya. Mereka terus pulang.

NOTE : Kisah ini mungkin kisah fiksyen memandangkan aku ambil dari SUMBER INI. Aku memang peminat cerita seram. Walaupun fiksyen aku masih rasa agak seram arr cerita ni. Haha

RELATED POST :

1 comment:

  1. awat sikit2 ...dah terminat pulak nak tahu kisah selanjut nye .....

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.