AZHARINA JUARA GEGAR VAGANZA 2016

AZHARINA JUARA GEGAR VAGANZA 2016 - Assalamualaikum wbt. Dah tutup tirai dah Gegar Vaganza 2016. Dengar cerita tahun depan ada lagi.............. eh betul ke? Tengokkan jelah kan? Harap kalau ada pun janganlah wujud drama-drama murahan. Orang nak tengok pertandingan, bukan drama bak kata Kak Ogy.

So, siapa pemenang bagi musim ni? Sedia tahu, juara bagi Gegar Vaganza 2016 adalah Azharina. Tapi ramai yang tak puas hati sebab Azharina dapat lagu yang memang 'makanan' untuk dia. Apapun, mungkin rezeki Azharina sebagai ibu tunggal. Sama nasib macam Siti Nordiana dulu. Kekuatan mereka adalah anak mereka. Tahniah diucapkan pada Azharina.


HADIAH PERTAMA
(Azharina)
Wang tunai RM100,000,
Sebidang tanah lot banglo
Pakej percutian ke Eropah
Trofi dan peluang rakaman sebuah single terbaru terbitan Astro.


Siti Sarah pula berjaya memenangi tempat kedua serta Anugerah Persembahan Pilihan Penonton dengan hadiah berupa wang tunai sebanyak RM5000.

Zarul Umbrella pula ditempat ketiga, Ameng ditempat keempat, Intan Sarafina ditempat kelima dan Gmie Screen ditempat yang keenam.

**********************************

HADIAH KEDUA
(Siti Sarah)
Wang tunai bernilai RM50,000 
Sebidang tanah lot
Trofi serta pakej percutian

**********************************

HADIAH KETIGA
(Zarul Umbrella)
Wang tunai berjumlah RM30,000
 sebidang tanah lot
Trofi  serta pakej percutian

**********************************

HADIAH KEEMPAT
(Ameng Spring)
Wang tunai bernilai RM15,000
Trofi dan pakej percutian

**********************************

HADIAH KELIMA
(Intan Sarafina)
Wang tunai bernilai RM10,000
Trofi

**********************************

HADIAH KEENAM
(Gmie Screen)
Wang tunai bernilai RM5,000
Trofi

**********************************

Tahniah kepada pemenang. Untung tau nyanyi pun dapat tanah lot. *mood dengki is ON* .. Haha! Dah rezeki kan? Rezeki manusia ni takde siapa yang tahu. Apapun, mujur dah habis Gegar Vaganza 2016 ni, kalau tak adik aku asyik cerita pasal G-mie je. Hahhahaa! Peminat tegar mat jowo tau!

Sekian.
AZHARINA JUARA GEGAR VAGANZA 2016 AZHARINA JUARA GEGAR VAGANZA 2016 Reviewed by Tunsha Ayunie on December 05, 2016 Rating: 5

4 comments

  1. huuuiisshh lumayan jg haadiah tu siap dtg tahnah harta kekal tu

    ReplyDelete
  2. TAHNIAH SEMUA PEMENANG REZEKI ALLAH SYUKUR ALHAMDULILLAH

    ReplyDelete
  3. Haha.. Cik Abang Kaklong pun minat G-mie..
    Kaklong sokong Ameng tapi tu la nyanyi lagu sendiri, markah pun low la.. :/

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.