SARI YANTI BERCINTA DENGAN JEP SEPAHTU? - Monolog Aku Cuma Di Kiri

November 12, 2016

SARI YANTI BERCINTA DENGAN JEP SEPAHTU?

SARI YANTI BERCINTA DENGAN JEP SEPAHTU? - Assalamualaikum wbt. Amboiiiii kemain kau ye puan blog? Asyik citer retissss je kebelakangan ni. Hahhaha ! Takdela, aku kan suka layan Youtube, tiba-tiba nampaklah satu video ni yang Sari Yanti sambut birthday ditemani Jep Sepahtu. Jejejengggg !


Awalnya tak ikut sangat cerita kisah pasangan ni. Maklumlah, aku bukanlah peminat Sepahtu walaupun punchline lawak mereka tu aku suka. Tapi kebelakangan ni banyak banyak pulak ternampak kisah percintaan antara Sari Yanti dengan Jep. Lagi-lagi bila baca setiap punchline si Jep ni.

Dengarnya kalau dalam konti pun, Jep acapkali diusik dengan kisah cinta oleh kawan-kawannya. tak tahulah kan?


Kalau betul apa salahnya kan? Sari Yanti pun rasanya dah lama hidup bersendirian. Semoga yang datang pada mereka yang baik-baik saja. Macam sweet pulak tengok diorang ni.

Cheers.

1 comment:

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.