November 07, 2016

GEGAR VAGANZA 3 - #HITZVAGANZA : SENARAI LAGU KONSERT KE-5

GEGAR VAGANZA 3 - #HITZVAGANZA : SENARAI LAGU KONSERT KE-5 - Assalamualaikum wbt. Semalam best jugak persembahan diorang kan walaupun aku tertido di pertengahan jalan. Nasib baik boleh record.

Elly Mazlein telah tersingkir semalam, tapi bukanlah kerana markah juri. Elly menarik diri dari GegarVaganza sebab terasa dengan komen Datuk Ramli M.S. Bagi Elly, Datuk Ramli M.S telah menyatakan seolah Elly meminta simpati para peminat.

Minggu depan dengan tema Hitz Vaganza, peserta akan menyanyikan lagu-lagu hitz yang pernah diputarkan di radio. Jom tengok lagu apa yang mereka akan nyanyikan!


LAGU YANG BAKAL DINYANYIKAN PESERTA GEGAR VAGANZA 2016

Siti Sarah
Purnama Merindu (Siti Nurhaliza)

Azharina
Berhenti Berharap (Sheila On 7)

Zarul Umbrella
Ku Rela Dibenci (Aiman Tino)

Nora
Kasih (Hetty Koes Endang)

Shidi Data
Ratuku (Awie)

Zur Eda
I Will Survive (Gloria Gaynor)

Gmie Screen
Sentuhan Kecundang (Ekamatra)

Ameng Spring
Tiara (Kris)

Intan Sarafina
Jika Kau Rasa Getarnya (Slam)

====================================================

Sama-sama lah kita tengok siapa pulak yang tersingkir ye?
Lulz~

1 comment:

  1. tak tgk smlmm kat hotel tak de channel ria ..mencik la

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.