October 12, 2016

REVIEW SAMBAL HITAM FATIMAH @ SAMBAL BELIMBING

REVIEW SAMBAL HITAM FATIMAH @ SAMBAL BELIMBING - Assalamualaikum wbt. Aku memang jenis peminat perkara yang rasanya masam, pedas dan sedikit masin. Boleh kata ada 3 perkara ni insyaAllah aku selera makan. So jangan hairan kalau korang makan sambal belacan aku ada 3 faktor tersebut. Lulz!

Oklah, bercerita pasal Sambal Hitam. sambal ni kira sambal orang Pahang lah kan? Kalau yang pure Pahang tu insyaAllah merasalah kau sambal yang sedap. Tak semua orang lulus buat sambal hitam ni sendiri.


Sambal Hitam Fatimah ni adalah salah satu sambal hitam yang bagi aku cukup segala rasa yang aku idamkan. Tak basah sangat tak kering sangat. So memang sesuai dimakan dengan apapun.

Sambal Hitam ni aku suka makan dengan roti. Satu buku roti aku boleh habiskan sambil tengok TV tau ! Percayalah !

Apakah YANG BEST tentang SAMBAL HITAM FATIMAH?

✔ Tahan lama 
✔ Murah 
✔ Boleh terus dimakan 
✔ Mudah dibawa 
✔ Sedap 
✔ Tak berminyak
✔ Tanpa bahan pengawet
✔ Sesuai untuk dibawa travel


SAMBAL HITAM FATIMAH (HOMEMADE)

HARGA (tidak termasuk postage)
1 Pack = RM 10
1 Bekas = RM 15
------------------------------------------
WHATSAPP
+601124173025
------------------------------------------
FACEBOOK

INSTAGRAM
---------------------------------------------------------------------------------

.-.sekian.-.

4 comments:

  1. akk tak pernah makan sambal hitam ni... nak cuba sgt....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cuba lah kak.. sedap jugak kalau jenis yang suka masam2 pedas ni..

      Delete
  2. sambal hitam.. my favourite ^_^

    ReplyDelete
  3. bulan posa boleh la mkn ni .. tp klu mcm skrg ni tak terluak pulak sambal hitam aku yg beli sejak bulan posa ari tu byk sgt mknan lain yg aku dok mkn sampai lupa kat sambal hitam tu

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.