LIRIK LAGU | ARA AKADEMI FANTASIA : WARKAH UNTUKKU - Tunsha Ayunie Punya Belog

October 26, 2016

LIRIK LAGU | ARA AKADEMI FANTASIA : WARKAH UNTUKKU


LIRIK LAGU | ARA AKADEMI FANTASIA : WARKAH UNTUKKU - Assalamualaikum wbt. Harini mood aku macam bosan sikit. Lepas tu makan pun ada takde je sebab aku jenis tak lalu nak makan beberapa hari ni. 

Kalau dah bosan tu memang layan Youtube jela kan? Tetiba masa layan tu saja laa bukak lagu Ara Akademi Fantasia ni. Masa konsert aritu dengar macam best je walaupun lagu berulang-ulang. Err.. korang layan je la ye?




ARA AKADEMI FANTASIA - WARKAH UNTUKKU

[Verse 1]
Cintamu hancurkan zahirku
Rela di campak ke penjara
Dari diperlakukan begini

[Chorus]
Sungguh... kau yang ku mahu
Berdoa semoga kau akan berubah
Mendampingiku selalu...

[Verse 2]
Kasihku tolong lihatlah
Tunjuk dia jalan kepadamu
Yang tersesat tiada bertuju

[Verse 3]
Berikan hatimu padanya
Kau akan rasa cinta sebenar
Dalam kau mencari aku

[Chorus]
Sungguh... kau yang ku mahu
Berdoa semoga kau akan berubah
Mendampingiku selalu...

Sesungguhnya kau yang ku mahu
Berdoa semoga kau akan berubah

Mendampingiku selalu...


Apa yang aku suka, Ara ni suara dia macam lunak-lunak gitu. Kira sedaplaaa telinga aku mendengarnya daripada suara Reshma tu. Suara Reshma pun ok tapi dia macam tak sesuai nyanyi lagu Melayu. Telinga aku rasa menyampah mendengarkannya. Ehhh tiba-tiba jadi pengkritik plak, macam suara kau sedap.

oklah, bye.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.