GEGAR VAGANZA 3 - #DUETVAGANZA : SENARAI LAGU KONSERT KE-4 - Tunsha Ayunie Punya Belog

October 31, 2016

GEGAR VAGANZA 3 - #DUETVAGANZA : SENARAI LAGU KONSERT KE-4

GEGAR VAGANZA 3 - #DUETVAGANZA : SENARAI LAGU KONSERT KE-4- Assalamualaikum wbt. Best jugak konsert semalam walaupun aku asyik tertido je. Badan ni makin lama asyik letih je, menyampah tau!

Oklah, semalam Rem telah tersingkir. Tamatlah riwayat #teamrem alkisahnya. Hahaha! Nak buat macam mana? Pilihan juri katanya. Nasib dia pun sama macam Zul Handyblack. Mereka hanya boleh bawak lagu genre mereka sendiri.

Minggu depan, mereka akan bersaing dalam tema Duet Vaganza. Tema ini akan menggabungkan peserta Gegar Vaganza 3 bersama bekan peserta Gegar Vaganza yang seterusnya. Jom tengok lagu apa yang mereka akan nyanyikan!



LAGU YANG BAKAL DINYANYIKAN PESERTA GEGAR VAGANZA 2016

Siti Sarah feat Rahmad Mega

Bunga Angkasa (Terrarosa)

Azharina feat Haleeda
Doa Buat Kekasih (Ramli Sarip & Khatijah Ibrahim)

Zarul Umbrella feat Faradhiya

Lelaki Ini (Anuar Zain)

Nora feat Ayai

Terlanjur Cinta (Roosa & Pasha)

Shidi Data feat Ezlynn

Lamunan Terhenti (Aris Ariwatan)

Zur Eda feat Mamat

Rindu Bayangan (Carefree)

Elly Mazlein feat Achong

Jangan Menangis Sayang (Safura & Oney)

Gmie Screen feat Nizam

Pada Syurga Di Wajahmu (Nash)

Ameng Spring feat Siti Nordiana

Nilai Cinta (Saloma & Ahmad Daud)

Intan Sarafina feat Fazli Zainal

Aku Yang Tersakiti (Judika)


====================================================

Aku perasan tau, kalau jenis peserta yang macam ada ura-ura akan keluar, depa akan bagi lagu boring dan tak best, Tapi tak tahulah kalau rezeki kan. Tak sangka semalam Intan Sarafina mampu bawak lagu Blackrose. So, tengok lah minggu ni apacam pulak persembahan retis-retis kita.

Sekian.

2 comments:

  1. tak minat sgt .... tgk kejap pastu tido selalunye hehehe
    lmbt sgt habis lagi pun .... tp smlm tgh tgu nk panalti piala malaysia tu sempat la tgk rem keluar hihi

    ReplyDelete
  2. Kak wana tak sabar nak tengok persembahan zarul dan siti sarah..hehe..

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.