September 14, 2016

Wordless Wednesday #47 : Tikaman Seorang "Kawan"

WORDLESS WEDNESDAY | Setiap hari RABU para bloggers akan membuat posting bergambar tanpa huraian atau gambar yang mempunyai quotes. Ianya memberi peluang supaya biar gambar berbicara. Terpulang kepada individu untuk menghuraikannya mengikut akal masing-masing.


Bila kau tiada apa,
kau bukan sesiapa ..

8 comments:

  1. ya btul juga tu..bila dah berkahwin. Kawan2 sekolah dan U ntah mana2 ntah pergi. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jarang ada yang melekat dengan kita. Hahaha

      Delete
  2. Bila dah makin meningkat umur, kawan pun bertukar ganti seiring dengan usia.. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Umur 26 ni, rasanya lebih banyak akwan dengan makcik2 je :)

      Delete
  3. Betul.. Sekarang tak larat nak entertained orang yg tak pandai jaga hati kita.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lastly jaga diri sendiri je, ye tak kaklong? haha

      Delete
  4. bila kau tiada apa, kau bukan sesiapa.. atau mungkin...
    sebenarnya Allah hendak menguji sifat kita tatkala kita tiada apa.. dan Allah menguji hambaNya yang Dia sayang.. Dia rindu.. jadi sebenarnya, kita bukanlah tiada apa, kita ada Allah.. :')

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kita semua ada Allah, tempat mengadu nasih.

      Ku maksudkan bila tiada pelajaran dan kekayaan, manusia pandang sebelah mata cuma.. Allah sudah tentu tidak memandang siapapun hamba-Nya kerana DIA yang mencipta..

      Takpe, Allah menguji hambaNYA yang terdaya, insyaAllah aku dapat atasinya :)

      Delete

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.