Header Ads

Selepas Raja Langkasuka, Lelaki Ini Mengaku Sebagai Nabi Isa


In case la kalau korang masih ingat kisah si Raja Langkasuka yang dikatakan mabuk ketum ni. Sebelum ni kecoh dan viral kisah seorang lelaki yang mengaku diri sebagai Sultan Kedah laa.. Raja Langkasuka la.. Lepas tu orang asyik troll gambar mamat ni sampai aku pun naik bosan tengok muka dia.

Lepas tu, senyap.

Tiba-tiba kisah mamat ni panas balik sebab dia kena tangkap polis. Apsal plak kena tangkap? Haha ! Kali ni dia mengaku diri dia Nabi Isa pulak dah uolssss... Kesian pun ada jugak sebenarnya, isim sangat mamat ni, perlu dirawat !



Dia yang memandu kereta jenis Kia Sportage mula-mula ditahan sebab nombor plat yang menyalahi undang-undang. Tapi lepas kena tahan tu, dia keluarkan ayat provokasi dan mengancam polis serta mengaku dirinya Nabi Isa.

Bukan tu je, dia kata nak bunuh Perdana Menteri Malaysia, Daruk Seri Najib Razak dan Ketua Polis Negara, Tan Sri Khalid Abu Bakar sekiranya berjaya mengambil alih negara kerajaan.

Aduhhhh... makin ramai yang isim sekarang ni. Guys, kalau nak menuntut ilmu biarlah niat yang betul. Kalau rasa nak tuntut ilmu sebab nak lebih dari orang lain, inilah padahnya.

Cheers.

1 comment:

  1. Gila.. Camana bole jadi tak betul sampai macam tu sekali?
    Kereta mahal pulak tu..

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.