Operasi Buat Sawi Jeruk - Monolog Aku Cuma Di Kiri

August 15, 2016

Operasi Buat Sawi Jeruk


Sabtu malam haritu balik Rawang, rasanya dah lama tak balik. Bila dah balik sana, memang macam-macam yang aku nak buat.

So memang nak sangat makan asam pedas dengan jeruk sawi. Tapi sebab susah nak cari yang betul2 diyakini bersih, maka buat sendiri aje.

Mulakan dengan jemur, rendam dalam air garam & tabur gula merah. Next week baru masak. Random update, dalam keadaan rushing. kbai.

6 comments:

  1. nanti tayang dah jadi belum ... rasanye mcm, mana ..mkn pula mcm mana

    ReplyDelete
    Replies
    1. Next week kutayang ye? cara makan.... masak je dengan asam pedas!

      Delete
  2. Replies
    1. Kak Z, ini pun tak berapa nak rajin tapi sebab teringin, kugagahi jugak...

      Delete

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.