#SINOPSIS #TRAILER - Lights Out : You May Not Be Alone When You’re In The Dark - Tunsha Ayunie Punya Belog

July 29, 2016

#SINOPSIS #TRAILER - Lights Out : You May Not Be Alone When You’re In The Dark


FILEM : Lights Out
GENRE : Seram
PENGARAH : David F.Sandberg
PELAKON : Teresa Palmer, Emily Alyn Lind & Billy Burke

SINOPSIS
Mengisahkan tentang seorang wanita bernama Rebecca yang fobia sangat terhadap kegelapan dari kecik. Dia hidup bersama adiknya, Martin. Nak jadi cerita, Rebecca berpindah masuk ke rumah lamanya dan harus berhadapan dengan satu masalah, dimana bila dia padamkan lampu (senang cerita bergelapla), satu makhluk akan muncul depan dia. Mula2 Rebecca malas nak percaya tapi bila Martin cerita dia mengalami sesuatu yang ganjil kat rumah tu, barulah Rebecca ni percaya.

Rebecca dihantui kisah masa lalu dia. Dia dan Martin dah rasa terancam tinggal kat rumah tu. Dah banyak bantuan digunakan tapi tetap menemui jalan buntu. 

Macam mana Rebecca nak selamatkan diri dia dan Martin dari gangguan makhluk tersebut? JOM LAYAN TRAILER ▶▶▶ [OFFICIAL TRAILER] Lights Out : You May Not Be Alone When You’re In The Dark .

4 comments:

  1. Haaa.. Trailer saja pun dh buat sakit jantung.Taknak tengok, tapi nak.. Erm, camne ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha ! Tengok ajak sesiapa teman ye kaklong..

      Delete
  2. FILEM THRILLER SERAM NI TONTON SIANG HARI OK...KALAU MLM NGERI JUGA.

    ReplyDelete
  3. lalala lamanyaa xjengah blog ni. hai ahkak! heee

    macamm syokk je citee nihh. nadyaa minat sgt ceritaa camnihh. ntyy kang mlm2 trbayang2 je. hahahahah (´∀`)

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.