Sinopsis & Review - Noda Setitik Arak - Part 2 - DARI JARI NOVELLA

June 25, 2016

Sinopsis & Review - Noda Setitik Arak - Part 2


JUDUL : Noda Setitik Arak (Bahagian 1)
PENGARAH : Ellie Suriaty Omar
PELAKON : Izara Aishah, Benjamin Ibrahim (Benjy), Azri Iskandar, & Sharifah Shahora

SINOPSIS / PLOT
Kerana ingin membalas dendam, Mawar meminta izin untuk tinggal di kediaman Datuk Bakhtiar.. Pada suatu malam, Mawar bertindak agresif dan mencekik Datin Noreen dalam tandas.. Datin Noreen yang ketakutan, menyelongkar bilik Mawar untuk mencari tahu siapa Mawar sebenarnya... Tetapi, Mawar dapat menghidu perbuatan Datin Noreen.

Datin Noreen cuba memberitahu Datuk Bakhtiar tentang kejadian tersebut namun Datuk Bakhtiar tidak mempercayai..

Akibat stress dengan pergaduhan dengan isterinya, Datuk Bakhtiar mabuk.. Dan ketika itu juga Mawar mengambil kesempatan memporak-perandakan rumahtangga Datin Noreen... Bukan itu saja, Mawar juga menghasut Misha, anak Datuk Bakhtiar & Datin Noreen supaya mengikutnya.

REVIEW
Ending tak berapa nak best sebab terlalu banyak flashback... Klimaks yang begitu simple sampai aku rasa macam --- haihhh waste my time tengok part 2 ni...... Anyway, aku baru berkesempatan untuk tengok PART 2 harini... Kesian kan?? Entah berapa lama tinggal kereta api tak tau laa.....

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.