Aku Yang Mati Seketika Ini................. - Tunsha Ayunie Punya Belog

May 19, 2016

Aku Yang Mati Seketika Ini.................

black rose dektop hd 640x447

Assalamualaikum wbt...
.
..
...

Cadangnya... memang nak menaip... mahu mengisi blog seadanya.... Tapi sesuatu terjadi pada aku semalam... sehingga mood aku terpesong sangat2... Jujur, mood aku memang lari tiada naluri.. 

                                    .MATI.

.... Sampai tuan suami balik, terus angkut aku pergi tempat kerja dia....

Aku cuba bertahan -- bersabar dengan apa yang jadi... tadah telinga macam tak ada apa yang berlaku... Dan hakikatnya ?? 

AKU TAK MAMPU !!

.
..
...

Tuan suami mencari rezeki, takkan laaa setiap masa aku harus mesej dia mengadu itu dan ini??

TERPAKSA ikut suami kerja, merayaulah aku dalam mall tu sementara tuan suami bekerja..

...
..
.

So.................... niat nak blogging mati seketika ini...
naluri aku mati sekejap.
.
.
doakan aku bersemangat kembali --
doakan aku tabah kembali --

.
..
...

.................DEMI ALLAH !! -- aku dah tak larat nak tadah telinga, BERAT !

SEORANG GADIS MARHAENIS,
-Tunsha-

2 comments:

  1. kenapa yunk?
    tapi yelah, akak sebagai orang luar, boleh buat apa aje pun
    semua tu ayunie yang alami.
    akak harap ayunie kuat sebab takde orang boleh bagi kekuatan
    benda tu memang ada dalam tiap antara kita, kena cari aje...insya allah
    akak doakan yang terbaik buat ayunie

    ReplyDelete
  2. be strong..istighfar byk2 moga2 dipermudahkan sgl urusan

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.