TAHNIAH ! Bocey Menjuarai Maharaja Lawak Mega 2016~ - Monolog Aku Cuma Di Kiri

April 30, 2016

TAHNIAH ! Bocey Menjuarai Maharaja Lawak Mega 2016~

a6

TAHNIAH ! BOCEY MENJUARAI MAHARAJA LAWAK MEGA 2016 | Assalamualaikum wbt. Sudah dijangkakan kemenangan mereka ini.. Setiap minggu persembahan Bocey adalah yang paling konsisten.. Ada je lawak yang menghiburkan walaupun kekadang aku rimas jugak bila si Achey terjerit2 but well.. Itu adalah veto dia dalam persembahan.. Dalam pada jerit2 tu, Bocey telah menjadi juara Maharaja Lawak Mega 2016 uolssss....
-
-
-
-

Berikut adalah senarai pemenang yang lain ye :

a2

Tempat ke-4
(LOL)
Hadiah : RM 50,000
Nota : Sebenarnya diorang membuat lawak lebih kepada tribute to arwah Pakyus.
-
-

a1

Tempat ke-3
(PUTEH)
Hadiah : RM 150,000 berserta trofi.
-
-

a3

Naib Juara
(JORAS)
Hadiah : RM 250,000
-
-

a4

Juara
(BOCEY)
Hadiah : RM 500,000
-
-


Apapun, kalau dah masuk final tu kira semua juara la kan?? Kira korang memasing hebat laa ! Bocey pun dah berapa siri barulah dapat anugerah.. Kalau tidak asyik BamBil je yang menang alkisahnya... Tahniah sekali lagi buat para pemenang !

-Tunsha-

4 comments:

  1. banyaknya jumlah yang mereka menangi...bagi kat akak skit..

    ReplyDelete
  2. Tahniah Bocey... tahniah juga kpd semua finalis... terbaik!!!

    ReplyDelete
  3. TAHNIAH KPD PEMENANG2 MASING2 MNDAPAT REZKI STLH SUSAH PYH CARI IDE BERLAWAK...

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.