Anugerah Meletop 2016 Hanya Anugerah Sangkak Dan Sampah ! - Tunsha Ayunie Punya Belog

March 01, 2016

Anugerah Meletop 2016 Hanya Anugerah Sangkak Dan Sampah !



Assalamualaikum wbt!

Anugerah Meletop dah berapa hari berlalu tapi baru harini ada masa nak menaip entri.. Jujurnya aku menyesal gila layan Anugerah Meletop 2016 ni sampai habis...!

Mengapa & kenapa?

Sebab....aku rasa buang masa... Anugerah yang sangat sampah... persembahan sampah... pengacara yang ---- so so saja... Takde apa yang da'bomb pun sampai aku terfikir, dah lingkup sangat ke industri seni tanah air?? Mana retissss2 yang bebenar berjiwa seni?? TAKDE !

Yang ada persembahan syok sendiri dan juara yang syok sendiri... Yang menang pun semua kroni2 je.. Muka2 lama just nak cukupkan kuota2 calon yang lain --------- haihhh

Teringat anugerah dulu2... walaupun tahu Siti Nurhaliza menang, tapi tetap rasa debarannya.. Persembahan artis2 pun ditunggu2.... Tapi haritu... aduhai... suara macam tercekik timun je dowh !

Maaflah... retissss yang naik macam cendawan ni takde langsung suara veto macam retissss dedulu... Retisss dulu nak jadi retisss SANGAT SUSAH... sekarang ni kau acah2 retisss kat Youtube terus orang angkat kau jadi retis tapi malangnya suara kau tak sedap... Knock2---ragu2---sagu2---hati2...

LAGU APA TU?? S.A.M.P.A.H !!

2 comments:

  1. betol.i memnang dari dulu x tengok anugerah meletop era ni coz macam anugerah syok sendri huhu

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.