Air Bakal Dicatu Lagi? - Tunsha Ayunie Punya Belog

March 15, 2016

Air Bakal Dicatu Lagi?

Catuan Air Balakong Rakyat News 600x320

Assalamualaikum wbt!

Asal baca perkataan catu je, aku mula rasa bimbang... Bukan apa, sekarang musim panas... Bila panas aku kerap mandi...A ku kan pesakit dialisis... bila panas, aku akan jadi macam ekzema... Gatal seluruh badan, sometime akan buat aku deep stress..

Sedih laaa jugak dengan negara sendiri... asal musim panas je nak catu air, yang duduk 'kat atas' tu selesa laa... rakyat jugakk la menanggung semua....

Opss... mood politik plak..

Apapun... semua keputusan akan diberitahu esok (RABU) selepas kerajaan membuat mensyuarat tergempar, sama ada mereka akan catu air ke tidak... hopefully tidak laa... duit dah laaa kering ni... takkan nak makan luar je pulak... 

-Tunsha-

1 comment:

  1. harap2 lah tak kena catu.....nak mandi masak semua susah..dengan anak kecik lagi..hmm....

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.