Taknak Jadi Bapa, Seorang Lelaki Membakar Kekasihnya Hidup-Hidup ! - Tunsha Ayunie Punya Belog

February 23, 2016

Taknak Jadi Bapa, Seorang Lelaki Membakar Kekasihnya Hidup-Hidup !

BAKAR01 transformed 0

Assalamualaikum wbt !

Tak tahu dengan dunia sekarang ni... Aku takut baca berita dan disebabkan itu jugaklah aku jarang update hal ehwal semasa --- risau ! Nasib baik aku dah kawin... so aku rasa terbela... cuma takut nasib adik2 yang akan datang ..

Di Berlin, seorang lelaki bernama Eren Toben (20) telah melakukan kekejaman terhadap kekasihnya yang sedang sarat mengandung... Oleh sebab Eren tidak mahu bertanggungjawab terhadap Maria Peiner (19), dia telah membakar gadis itu hidup2 !

Perkara ini dibantu teman rapatnya, Daniel Mueller (20) ..

Korang faham tak apa yang aku takutkan?
Sebab jenayah pembunuhan di Malaysia tidak asing lagi... Perkara macam ni tidak mustahil akan terjadi kat Malaysia... Kalau bukan buang anak dalam longkang, mak & anak akan mati kena bunuh...

Aku geramlah dengan bebudak berkaum Adam ni... Kenapa masa "buat" tak fikir natijahnya?? Kenapa berjanji akan menanggung semua?? Kau tak fikir ke manusia yang kau janji tu sekaum dengan MAK yang lahirkan kau??

Maaf ye, hakakkk ter-emosi !

4 comments:

  1. hmmm bkn kaum adam je kejam klu bab bunuh anak ... hawa pun sama je .... hmmm sama je ... dah akhir zaman cam tu la ...sikit2 kembali ke zaman jahilliah

    ReplyDelete
  2. Sekarang ni memang malas baca berita dalam negeri. Semuanya tak menyenangkan. Baru aje buka suratkhabar dua hari lepas tetiba terpandang gambar budak 8 tahun yang mati ditikam dan dikelar dek bapa sendiri yang menagih dadah.

    Nak jadi apalah dunia sekarang ni! Takut betullah kalau asyik baca kisah macam ni!

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.