Penceraian Tidak Membuatkan Wan Maimunah Serik !


PENCERAIAN TIDAK MEMBUATKAN WAN MAIMUNAH SERIK | Inilah antara pelakon veteran yang aku gilai dari zaman kanak2... Membesar dengan arwah opah membuatkan aku lebih banyak menonton drama dari cerita kartun... Haha !

Zaman 90-an dulu... Inilah heroin di hati aku... Tak jemu tengok Wan Maimunah berlakon... dari watak airmata sehinggakan yang antoganis macam watak dalam cerita Quran Buruk... rindu sungguh cerita2 macam ni...

Berbalik kepada kisah NekWan ni... dia tidak serik untuk berkahwin lagi selepas penceraiannya bersama usahawan kacang phool, Makpol Saimon... Aku agak terkilan jugak dengan perpisahan mereka sebab yela... Wan Maimunah ni anak2 pun takde... Jadi dia sunyi... aku faham naluri ingin berteman tu macam mana....

Dia mendambakan seorang lelaki yang akan menemaninya terutama ketika sakit dan insan itu boleh membimbing serta menjadi imamnya......Semoga Allah SWT mempermudahkan segala urusan NekWan kesayangan aku ni.... Amin !
Penceraian Tidak Membuatkan Wan Maimunah Serik ! Penceraian Tidak Membuatkan Wan Maimunah Serik ! Reviewed by Tunsha Ayunie on February 11, 2016 Rating: 5

1 comment

  1. Moga beliau tabah. Siannye... Tak sangka jodoh dia tak pnjg.

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.