Lelaki Mengamuk Di JPJ Maut Ditembak ! - Monolog Aku Cuma Di Kiri

February 11, 2016

Lelaki Mengamuk Di JPJ Maut Ditembak !

1

Assalamualaikum wbt !

Lambat sikit update harini sebab baru balik dialisis then tido then baru bangun...
Tapi terbayang2 seorang yang menegakkan keadilan mati dibunuh... emm... ditembak pulak tu... Rasa takut nak tinggal kat negara sendiri..

Just imagine .
Malaysia aman ke?
Malaysia masih maju ke?


6

Ingat lelaki yang mengamuk kat JPJ pasal kereta dia kena sita pada tahun 2001??
Panjang gak video tu.... Dia telah mati akibat ditembak dengan 5 das tembakan...

Mangsa, Syed Amen Jainul Abidin, 46,  merupakan seorang pengusaha nasi kandar dan pemilik sebuah pusat cuci kereta ditemui mati akibat ditembak di Jalan Dato Keramat, George Town, Pulau Pinang, awal pagi tadi.

12718362 10154554583786679 7921772508521049479 n
Seperti tahu arwah akan mengalami perkara yang sama...


Ramai yang membuat spekulasi yang mungkin dia dibunuh kerana menghentam JPJ haritu... wallahualam bisawab..

Apapun.. dari info2 yang aku baca, arwah banyak membuat kebajikan juga dan banyak tolong orang2 susah.... Moga rohnya ditempatkan bersama para solihin...

NotaKaki :- Jujurnya aku takut nak tinggal kat Malaysia ni tapi takut juga nak ke tempat lain... Aku rasa tak aman... Jenayah makin berleluasa... Keluar dengan tuan suami pun kekadang aku rasa unprotected... Takut kena simbah asid tetiba... Ntah !

Oh Malaysiaku :(

4 comments:

  1. Status fb dia tu mcm tau2 je.Malaysia dh x aman..huhu

    ReplyDelete
  2. serius ini sangat misteri. Bahaya jugak kalau terlalu berani.

    ReplyDelete
  3. misteri .... sedih dah kesian .... klu ditindas jgn buat apa2 terima je ... bahaya skrg ni ...

    ReplyDelete
  4. Kesimpulannya, biarkan tersimpul... hehehehe

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.