Isteri Dipeluk Warga Nepal, Mus Genji Buat Laporan Polis - Tunsha Ayunie Punya Belog

February 17, 2016

Isteri Dipeluk Warga Nepal, Mus Genji Buat Laporan Polis


Assalamualaikum wbt !

Sesiapa yang biasa lepak kat Sogo tu atau jenis kaki lepak kaki lima layan busking, kumpulan Genji Buskers tidak asing lagilah buat korang kan...??

Terbaru, Mus Genji (vokalis) telah update status yang menyatakan isterinya dicabul oleh seorang lelaki warga Nepal.. Dan disebabkan nak protect si isteri, Mus telah belasah mat Nepal tu sampai tersungkur berdarah...

Well -- siapa tak sayang bini?? Dah bini pulak kena peluk depan dia...
Kalau tuan suami hakakk... agaknya dah lunyai mat nepal ni... silapnya arwah terus !



1
Status dari Genji.

cats
Status dari isteri Genji.

-
-
-
2
Warga Nepal yang buat hal itu.

Berikutan dengan kisah itu... Mus pergi membuat laporan polis dan kisah ini menjadi viral sebagai peringatan untuk kita2 ni... Walaupun aurat tertutup, tetap akan menjadi mangsa... Walaupun tempat terbuka, tetap tidak selamat lagi...

Aku sendiri pun pernah menjadi mangsa raba warga asing ni... Masa aku jalan kat pasar malam dia saja depakan tangan dan saja2 langgar tetttttttt aku ---- DEPAN SUAMI JUGAK !!

Cumanya sebab kat pasar malam, aku tahan tuan suami dari bergaduh..

Apapun aku amat BERTERIMA KASIH KEPADA MENTERI2 YANG PANDAI2 BELAKA kat Malaysia ni.. Lepas ni boleh laaa tukar nama negara kita... PATISIA !

Sekian.

4 comments:

  1. Negara Patisia yer, memang patut mat nepal tu kena teruk...

    ReplyDelete
  2. Bahayanya.. Dpn org ramai pun dia berani

    ReplyDelete
  3. warga asing dgn warga kita dh sama byk..xleh nk kata bumi malaysia dah..
    mmg bbilang kaum sunggu lah

    ReplyDelete
  4. Takdalah pulak pengalaman ngeri macam tu tapi itulah, sekarang ni kalau berjalan di luar tak rasa macam negara sendiri. Kejap-kejap rasa macam kat China, kejap-kejap kat Bangla, kejap-kejap kat Philippines, kejap-kejap kat Indon. Entah bilanya rasa macam dalam negara sendiri!

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.