Ewww !! Adakah Pembusuk Sangat Kita Ni?? - Monolog Aku Cuma Di Kiri

February 11, 2016

Ewww !! Adakah Pembusuk Sangat Kita Ni??


Hi ! Assalamualaikum Wbt ..
Selamat pagi jugak...

Aku malas nak cerita pasal KITA... tapi pasal uncle kat Unit Dialisis yang sungguh tidak menitikberatkan tentang hygiene -- Ya Allah... sabar je laa...

Kisahnya muka dia ni macam kena gatal2... lepas tu garu2... suruh check & amik ubat taknak... lepas tu -------- itu sangat menyemakkan pandangan mata aku... kesudahannya, sesiapa je yang duduk dekat2 dengan dia akan tutup langsir !

Sometimes can we cannot realise that some people don't like us... Mungkin sebab berbau? kurang dalam kebersihan dan sebagainya...Jom tengok ⏩⏩ PERKARA YANG BERBAU DI SEKELILING KORANG TAPI KORANG TAK SEDAR !! .. Ada orang tu jenis kekonon pembersih... Tapi bila tengok peti ais... haaaaaaaaaa hambik kau !

Sekian. Kbai ~

6 comments:

  1. uhuksss...memang kenot stand orang yang busuk dan tak jaga hygiene...#ehh bukan sepatutnya kalau dialisis nak kena bersih ke? hu hu hu... uncle oh uncle...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sepatutnya... staff dah bising... dia buat jugak.... huhu... Ai is also kenot stand with orang tak jaga hygiene...

      Delete
  2. perubahan bermula daripada kita sendiri

    ReplyDelete
  3. Bila cerita tentang peti ais itu, terkenang pada peti ais di pantri pejabat... memang rasa pelik dan mengejutkan melihat apa yang mereka "si pembersih yang suka membebel" simpan dalam tu... huhuhu

    ReplyDelete
  4. kebersihan tu amat penting kan..

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.