Berapa Umur Tom And Jerry Sekarang? - Tunsha Ayunie Punya Belog

February 13, 2016

Berapa Umur Tom And Jerry Sekarang?



Assalamualaikum wbt !
Salam Sabtu ---

Ingat lagi watak Tom and Jerry?
Inilah watak kartun yang aku tak jemu nak menonton walaupun tak pernah nampak muka tuan dia macam mana...

Rasa terhibur.

Agak2 korang... berapa dah umur Tom dan Jerry ni ye??
Aku layan kartun diorang ni masa zaman 90an.... Tapi sebenarnya diorang ni "dilahirkan" zaman tok nenek kita dulu tau ... hah !

12661839 1258754894140326 5383876810648267775 n

Well... time flies --
Aku sebenarnya tak boleh nak tido ni... Badan sesakit je...

Sekian.

1 comment:

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.