Viral Keluhan Ibu Bila Anaknya Duduk Di Lantai - Tunsha Ayunie Punya Belog

January 07, 2016

Viral Keluhan Ibu Bila Anaknya Duduk Di Lantai

12508686 471762943016081 590040278909799318 n

Macam2 la sekarang ni kan.. sesikit nak viral... well... semua di hujung jari... klik share je, seantero dunia tahu belang kau..... takut zaman sekarang ni....

--- Harini penuh newfeed aku dengan gambar screenshot diatas... dikatakan seorang ibu tak puas hati bila gambar tersebut menunjukkan anak murid semua duduk atas lantai.... Aku ni nak tergelak pun ada.... kenapalah dengan ibubapa yang sekarang ni.... dulu minum susu apa sampai benda cenggini nak sensitip??

Aku ni sakit -- kalau mama aku nak bising boleh je dari dulu, tapi mama aku siap cakap kat cikgu kalau aku nakal, rotankan je... ehh ! ni bukan kisah rotan... tapi DUDUK ATAS LANTAI... Aku masih tertanya2..... Puan ni tak pernah bersekolah ke camne ek?? zaman aku dulu... kalau dapat duduk atas lantai perhimpunan tu kira dah bahagia sangat dah....

Kalau ibubapa asyik manjakan anak2... itu tak boleh ini tak boleh, maka.... kenangan waktu kecil mereka adalah sangat sia2 sebab tiada memori yang perit untuk mendewasakan mereka....

kbai.

1 comment:

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.