January 30, 2016

#SINOPSIS #TRAILER - The Revenant : Dibiarkan Mati... Kembali Hidup Membalas Berdendam !

anigif

TRAILER : THE REVENANT || The Revenant ni cerita yang diadaptasikan dari sebuah novel yang berjudul The Revenant iaitu karya Michael Punke... Ianya disutradara dan ceritanya ditulis oleh Alejandro Gonzalez Innaritu...

o DDdnj Hg Uk Ca KOQBDTqc Ne JNq Ub Su1 S

SINOPSIS : Kisah ini menceritakan tentang seorang pemburu bernama Hugh Glass... dimana pada tahun 1820-an, dia diserang oleh seekor beruang jenis grizzly... Masa dia bergelut dengan beruang tersebut demi menyelamatkan nyawa dia sendiri.... kawan2 dia boleh buat bodooo je dan biar si Hugh ni mati.. Kira dalam firasat kekawan dia ni... Hugh dah mati..

.. Tapi... Hugh TAK MATI ! Dia berjuang untuk hidup dan mampu bertahan... Dia dah pasang niat nak balas dendam sebab merasakan yang kekawan dia ni mengkhianati dia...

[TONTON TRAILER]

SS Web Flower Divider

Hahhh.... cerita ni dah tentu laaa ada hero... Hero dia adalah pujaan ramai... Leornardo Di Caprio uolssss.... Tetiba aku pun rasa nak tengok..... Bukan sebab hero dia... tapi jalan cerita macam bestttttttttttttttt je !!! Nanti kalau aku dah tengok... Aku review laaa... just in case aku TER-rajin nak ajak tuan suami tengok wayang... phewwwwwww...

kbai!

1 comment:

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.