SYATILLA MELVIN SOROK HUBUNGAN SULIT DENGAN BAKAL BAPA MERTUA? - Tunsha Ayunie Punya Belog

January 23, 2016

SYATILLA MELVIN SOROK HUBUNGAN SULIT DENGAN BAKAL BAPA MERTUA?


SYATILLA MELVIN SOROK HUBUNGAN SULIT | Ambikkk panjang pulak tajuk haaaa.... Malam2 ni ada mood taip pasal gosip je... Haha ! Syatilla Melvin ni nama dia tetiba naik lepas announchment pasal nak kawin dengan Shaheizy Sam kan...  Actually dia berlakon best gak... Aku suka watak antoganis dia... Tapi sejak dia bertudung ni macam makin suka je aku tengok dia... Walaupun mata dia liar tapi bagi aku dia cantik...

Yang tak syok dengar pasal dia sebab dia dah nak kawin dengan Shaheizy Sam.... tapi ada hubungan pulak dengan bakal pak mertua dia... ehh ni bukan gosip... Syatilla sendiri mengaku uolssss...

12507136 10153397837638100 6705568002378358091 n


Apa kata Mummy Kathy Fauziah??

12541033 10153397837148100 3285242401359919857 n

Haha !! Sporting gila arr Mummy Kathy ni kan.... Rasa macam best je dapat mertua sporting cenggini... Mertua aku sporting gak sebenarnya cuma aku ni malu segan... Mungkin sebab aku tak pernah bercampur dengan Cina so aku jadi kekok...

Jangan marah ye... kbai..

NAK DAPAT TIKET WAYANG PERCUMA??

1 comment:

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.