Meja Pejabat Ini Boleh Buat Korang Lupa Tentang Kerja !

1

MEJA PEJABAT YANG UNIK | Aku dulu selalu teman mama pergi ofis, dari kecik lagi.... Sebab aku kans elalu ada checkup kat HKL, so masa tu ofis mama kat Bangsar... memang rutin aku duduk ofis dia je laa....

Memori paling best adalah tido bawah meja.... itulah tempat aku... mama tak tempatkan aku kat surau kepe, dia hanya suruh aku tido bawah meja.... maklumlah badan aku dari dulu sampai sekarang tak pernah besar... kecik aje... hahhaa

2

Meja pejabat ni nampak biasa je tapi sebenarnya luarbiasa... ianya direka oleh Studio NL asal Yunani dengan nama 1.6 SM of Life... Apa yang menariknya meja ni??

3

4

Menariknya meja ni, korang boleh bukak jadikan tempat tido !! Hahhahaa sambil bekerja tak payah ngular jejauh... tido je bawah meja tu.... tapi kalau dapat kat aku meja ni, alamatnya kerja entah ke mana laaa kan....

NAK TAHU LAGI PERKARA UNIK??
Yang Berani Je Mampu Buat Fesyen Epik Ini !

Actually meja ini direka untuk mereka yang penat bekerja dan ingin meluangkan masa berehat sebaiknya... yela, sometime kalau rumah dekat tu kita nak balik rumah dulu rehat laa hape kan... so tujuannya digunakan ketika waktu rehat laaa.... bukan pantang freeee je kau tido.... kah !

kbai.
Meja Pejabat Ini Boleh Buat Korang Lupa Tentang Kerja ! Meja Pejabat Ini Boleh Buat Korang Lupa Tentang Kerja ! Reviewed by Tunsha Ayunie on January 05, 2016 Rating: 5

6 comments

  1. hahaha..
    kalau tunjuk kat boss ni memang kompom dia tak kasi.

    ReplyDelete
  2. jimat space tp bangun tidur, terhantuk. hehe

    ReplyDelete
  3. hahaha dalam banyak2 yang menarik pasal meja ni.. ada port tido siap boleh nyuruk lagi hahahaha

    ReplyDelete
  4. ni workaholic mesti suka. hehehehe

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.