Ikan Bilis RM18.90 Seekor ! - Monolog Aku Cuma Di Kiri

January 24, 2016

Ikan Bilis RM18.90 Seekor !

Ikan bilis

IKAN BILIS RM18.90 SEEKOR | Hakikatnya ikan bilis memang mahal pun.... Ikut gred jugak laa kan.... aku dulu niaga nasi lemak... part beli ikan bilis ni la berkira2 sikit.. Kadang beli nasi lemak kat luar pun tak jumpa ikan bilis...

Tapi ini lagilah terkejut.... Sempena promosi Tahun Baru Cina... Ikan bilis berharga RM18.90... Bayangkan nasi lemak akan naik harga !! Yelaa... dalam sambal ada ikan bilis... ikan bilis goreng lagi.... haha !

12509693 195743337447069 2346623535840055797 n

Sebenarnya ini typo yang biasa berlaku kat mana2 supermarket pun... depa tak alert apa yang depa gantung tu... alang roti ikan bilis pun boleh jadi ROTI IBLIS ! haaaaaaaaaaa ko mampooooo??

kbai.

2 comments:

  1. Haha..kalo la ikut harga ikan bilis seekor, mampos mahal giler..huhu

    ReplyDelete
  2. seekor ke sekilo.... parahhh klu seekor tu.... hehe

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.