Fasha Sandha Sah Bercerai... Siapa Yang Bermasalah? - Tunsha Ayunie Punya Belog

January 21, 2016

Fasha Sandha Sah Bercerai... Siapa Yang Bermasalah?

12

FASHA SANDHA SAH BERCERAI | Bagi tipikal melayu, ini adalah karma atau kifarah buat Fasha... tapi aku masih tertanya2 kenapa Jejai boleh buat hal... Nak kata tak mampu bagi anak... dedua isteri dia ada anak... Nak kata tak cantik, dedua pun cantik...

Aku jugak boleh nampak tanggungjawab Fasha Sandha ni terhadap keluarga dia.... Tapi entahlah kan... Segalanya ketentuan Yang Esa... Cuma aku memang tak gemar kisah2 penceraian ni... Aku jadi marah tak tentu pasal... refleksi sangat --- 

Fasha Sandha telah diceraikan dengan talak satu semalam (20Januari2016) di Mahkamah Tinggi Syariah Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur di depan hakim, Tn. Haji Muhammad Abdul Karim bin Wahab... Fasha Sandha yang menfailkan penceraian kerana merasa rumahtangganya tidak dapat diselamatkan lagi.. Apapun takziah Fasha... perkara sebegini lebih mematangkan hidup..

kbai.

3 comments:

  1. sya pon fikir benda yg sama. Isteri lawa2, anak dah ada. xtau la

    ReplyDelete
  2. semua ni jodoh. tak boleh nak kata apalah
    kadang sayang camne pun, kalau jodoh takat tu aje
    there's nothing much to say
    yang pasti...akak kesian kat fasha

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.