Dibelasah Oleh Kekasih Suami.. Perempuan Hamil 6 Bulan Menjadi Mangsa !

Woman beaten up4762
Gambar Hiasan

WANITA HAMIL 6 BULAN DIBELASAH KEKASIH SUAMI | Apalah daya dan kudrat seorang perempuan yang tengah sarat mengandung andai sesuatu berlaku di luar kawalannya...

Itulah yang terjadi kepada seorang wanita berumur 26 tahun yang tengah mengandung 6 bulan... dia telah dibelasah oleh perempuan simpanan suaminya... Yang lagi tragis, suami dia boleh join sama memaki-cerca isterinya yang tengah mengandungkan anak dia sendiri... Bukan itu je... sebelum2 ni pun isteri dia dah kerap kena pukul dengan suami dia yang sengal ni... bongokssss punya jantan !

Kejadian berlaku apabila si isteri ni tadi mahukan penjelasan daripada perempuan simpanan suami dia tu... tapi perempuan jenis tak sedar diri ni dah rampas hak orang, kau belasah pulak orang yang tengah sarat tu... apa punya kebinatangan tak tahu laaa...

Apapun, Ketua Polis Daerah Gombak, Asisten Komisioner Ali Ahmad mengesahkan laporan polis telah dibuat... Beliau berkata siasatan akan dijalankan mengikut Seksyen 323 Kanun Keseksaan dan Seksyen 18A Akta Keganasan Rumah Tangga.

NotaKaki :- Dooooniaaaa makin kejam........
kbai!
Dibelasah Oleh Kekasih Suami.. Perempuan Hamil 6 Bulan Menjadi Mangsa ! Dibelasah Oleh Kekasih Suami.. Perempuan Hamil 6 Bulan Menjadi Mangsa ! Reviewed by Tunsha Ayunie on January 16, 2016 Rating: 5

2 comments

  1. ya Rabbi.........teruk nya perangai pompuan simpanan tu..laki dia pun, kalau dah tak suka, lepaskan je lah cara baik..

    ReplyDelete
  2. Salam...

    Saya nak tumpang promosi website...

    http://eload.ml

    http://bit.ly/17lBrz5

    Terima kasih...

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.