January 13, 2016

Dato Vida Nak Terbit Filem Pulak !

EZA 1751 e1428709918344

DATO VIDA NAK TERBIT FILEM PULAK | Amboiiiiiiiiiiii bila dah banyak duit... macam2 boleh buat kan?? Dato Vida ni adalah seorang yang memberi aku inspirasi untuk berjaya sebenarnya.. Aku berkobar-kobar dada tengok kejayaan beliau... Ya Allah.... melimpah sungguh rezekinya...

Lepas menaja bola sepak, kini Dato Vida melebarkan lagi sayapnya dengan menjadi penerbit filem pulak... Bukan itu je uolsss..... Beliau turut berlakon dalam filem yang berjudul Cikgu Online ittew...

Dato Vida juga mengjangkakan Cikgu Online akan jadi filem pecah panggung macam Polis Evo... wahh confident itu penting ye... Harapnya memang pecah panggung laaa... lagipun, Dato Vida sekarang lebih ramai peminat dari retissss retissss tau !! Agak2?? Haha !

Apapun... semoga sentiasa sukses Dato... kbai.

6 comments:

  1. aku memang suka dgn DSV walaupun dia gedik aku suka ...lagi gedik lagi aku suka sbb dia seoarang yang tak berpura2 .... bukan dibuat2 .... takde selindung2 ... nampak jujur dalam berkata2 ....walaupun dibahan dia steady je .....

    ReplyDelete
  2. memang tumpuan betul Dato' Vida sekarang ni...

    ReplyDelete
  3. Hebat...dato vida memang icon yg berjaya

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.