Ayat Seribu Dinar...Pembuka Rezeki.. - Tunsha Ayunie Punya Belog

January 07, 2016

Ayat Seribu Dinar...Pembuka Rezeki..


Dulu aku selalu jugak dengar arwah Opah, mama dan abah bercakap tentang ayat 1000 dinar ni.. tapi masa tu kecik... aku apa tahu? hanya tahu berangan dan eksploitasikan diri sendiri dengan khayalan...

Meningkat remaja pun mama ada jugak suruh aku baca ayat ni... tapi aku apa tahu?? dan demi sesungguhnya... aku (manusia).. dalam kerugian.... Sedih pulak bila terkenangkan yang aku tak pernah nak ambil kisah... bagi aku ianya hanya ayat.... yang biasa.... ntah....

Beberapa hari ni... hati aku terbuka untuk AMBIL TAHU tentang ayat 1000 dinar ni.... dan AMBIL TAHU akan maksud di sebalik huruf jawi tu -----------

Allahu.... rasa menyesal tidak amalkan dari awal !

Aku selalu baca post Azwan Ali kat IG... sebelum tido dia amalkan ayat 1000 dinar... ayatul kursi dan al-fatihah... mungkin rezeki dia melimpah dengan ayat2 zikrullah ni.... yelaa... pada siapa lagi kita nak meminta kalau bukan DIA Sang Pencipta, kan?? 

maaf.. sekadar berkongsi cerita diri yang khilaf... moga bermanfaat ye...

kbai.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.