Welcome December 2015 ! - Tunsha Ayunie Punya Belog

December 01, 2015

Welcome December 2015 !

20131202 181147

WELCOME DECEMBER !

Harini dah masuk 1 Disember 2015 (19Safar1437H), maknanya bulan terakhir lah untuk tahun 2015 ni... cepatnyaaaa masa... liplappp je aku rasa dah 3 tahun aku jadi isteri orang..... dan masih hidup atas belas kasihan orang lain... walaupun merungut, aku percaya, Allah SWT masih sayang pada aku dengan suami...

Hampir 2 tahun kami hanya kehulu kehilir menaiki teksi.... jelesss tengok adik ipar keluar sana sini... sekarang Is pun dah ada kereta, kerja je tak menyusul lagi sebab takde full licence... takpelah... slow2... selama mana kami terpisah sebelum berkahwin, pejam celik dah makan tahun kami bersama... Allah itu adil...

Semoga pengakhiran tahun ini akan memberi 1001 sinar buat kami pada tahun depan....

3 comments:

  1. Moga tahun akan datang akan lebih baik buat auni sekeluarga..

    ReplyDelete
  2. semoga Allah permudahkan segalanya dalam hidup Auni dan suami..

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.