Siti Nurhaliza Akui Keguguran

ct2

SITI NURHALIZA AKUI KEGUGURAN | Nak salahkan peminat pun macam entahlah... tapi kesian jugak dengan Siti Nurhaliza ni... aku faham perasaan "menunggu" tu macam mana lelagi bila tengok kawan sebaya yang dah kawin dikurniakan anak...

Kecoh beberapa minggu ni tentang ura2 Siti Nurhaliza mengandung tapi Siti masih buat netizen berteka-teki... yesssss memang itu harus... kandungan yang baru tak perlu diberitahu... tapi dah peminat pulun heboh.... media lagi laaa.... tak boleh buat apa...

Bila dah heboh, dah tentulah ada pengharapan disitu, tapi Allah SWT masih sayangkan Siti... DIA bagi Siti rasa mom wannabe tapi tak tersampai hajat bila Siti sahkan yang kandungan beliau, gugur...

ct

Maka segala persoalan tentang "Siti mengandung ke??" kini terjawab... takpelah Dato Siti, boleh cuba lagi... Allah SWT nak bagi Dato Siti dengan Datuk K honeymoon pepuas dulu tu.... Semoga Dato Siti tabah melalui ujian ini ~ salam takziah.

Siti Nurhaliza Akui Keguguran Siti Nurhaliza Akui Keguguran Reviewed by Tunsha Ayunie on December 02, 2015 Rating: 5

3 comments

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.