Nak Rendang Free.... Tolong Maki ! - Tunsha Ayunie Punya Belog

December 01, 2015

Nak Rendang Free.... Tolong Maki !



NAK RENDANG FREE TOLONG MAKI | Memula rasa nak mention jugak nama retissss ni tapi biaq pi lah... kang kot dia saman aku naya je... maklumlah... aku ni bukan kaya berduit macam dia...

Bukan nak citer pasal dia sangat sebab dah attitude dia gitu tak boleh buat apa dah tapi pasal fans dia yang taksub rendang free... kau taknak beli... kau sanggup gadai maruah diri demi rendang free....haaaaa gitttewwww.... emmm... 

Alkisahnya adalah fans A ni kutuk apantah kat IG si retisss ni.... lastly si retisss ni bengang... dia ajak fans dia maki fans A ni ramai2... siapa paling kuat mengutuk, maki hamun, sumpah seranah... dapat rendang freeeeeeee....

Maka beramai2lah depa pulun maki hamun fans A ni... yang bertudung, muka nerd, mak pak orang bagai dok berlumba2 maki uolssss.... demi sebekas RENDANG FREE....

entahlah, aku teringin lah jugak nak rasa tapi takdelah terdesak aku nak benda free sampai sanggup jadi @#$%^& ... bak kata Kak Ayuni, rendang free... dosa pun free...

Cheers.

1 comment:

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.