Mood Blogging Bila Nak Mai??

images

Randomly je laa ye..

Assalamualaikum wbt... salam maghrib... ada mood sikit nak menaip... konon kisahnya nak lupa sakit... aku memang acapkali tidak sihat beberapa abad ni... entah lah... bosan kekadang.... bosan jadi orang sakit.... ada yang bias sangattt ----- ingat aku saja buat2 sakit?

Best ke sakit?  --- tak seronok awak tahu? Nak buat kerja pun lemau... ni blog ni terbiar berzaman dah... dah lama sangat tak menaip entri penting... tak hyper macam dulu... dulu balik dialisis still boleh create satu entri --- AT LEAST --------- but now? Ya Allah....  janganlah uji aku sebegini...

Sekarang siapa saja pergi ke Makkah, aku kirimkan doa supaya aku kuat semangat...  aku sedih dengan diri aku... semangat aku betul2 hilang ntah tercampak ke mana.... siapa2 yang ingin menunaikan umrah... mohon kirim doa...

❝ ... Supaya insan ini , Auni Afiqah binti Muthal'lib, dikuatkan semangatnya mengharungi dugaanmu Ya Rabbi ....

terima kasih :)
Mood Blogging Bila Nak Mai?? Mood Blogging Bila Nak Mai?? Reviewed by Tunsha Ayunie on December 21, 2015 Rating: 5

2 comments

  1. sabarlah tunsha xsiapa mahu sakit..semua nk sihat belaka....kak pula blogging sbb nk lupakan rasa sakt skjp...

    ReplyDelete
  2. tak apa kakak.. ada masa ada kelapangan sambung balik blogging =)
    take care ya..

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.